Чи вважаєте ви за потрібне використання ІКТ на уроках? - Форум
Неділя, 04.12.2016, 04:57
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт вчителя математики Рафальської О. Д.

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Test category » Test forum » Чи вважаєте ви за потрібне використання ІКТ на уроках? (Поділіться досвідом роботи....)
Чи вважаєте ви за потрібне використання ІКТ на уроках?
Ксюша32Дата: Неділя, 11.12.2011, 13:17 | Повідомлення # 1
Рядовий
Група: Администраторы
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
Перехід від індустріального до інформаційно-технологічного сус¬пільства зумовлює необхідність перебудови всієї системи освіти, змі¬нює освітні потреби щодо підготовки й розвитку сучасного спеціаліста, мобільність якого залежить від володіння інформацією та здатності до обміну нею, комунікативності, самостійного набуття необхідних для професійної діяльності знань, умінь, навичок.
Бурхливий розвиток засобів інформатизації (комп'ютерів, ком¬п'ютерних комунікацій, будь-яких електронних пристроїв), а отже, і поява нових технологій обробки, передання, одержання і збереження інформації відкриває нові можливості для застосування комп'ютерів у навчальному процесі,
Одним зі способів розвитку пізнавальної активності учнів є вико¬ристання мультимедійних технологій, які дають змогу підвищити активність і привернути увагу учнів до навчання. А якщо ми говоримо про урок математики, то увага учнів швидко пропадає, так, як потрібно постійно виконувати складні обчислення, якщо не усно, то письмово. Отже, захотілося задовольнити цікавість учнів і спробувати зацікавити їх уроками математики. Так і виникла ідея використовувати в практиці ІКТ. Після ознайомлення я зрозуміла, що світ ІКТ – неосяжний.
Мультимедіа (лат. тиltит — багато й англ. теdiа — засоби) — система сучасних технічних засобів, що дозволяють працювати з текстовою інформацією, графічним зображенням, звуком (мовлення, музика, ефекти), анімаційною комп'ютерною графікою (мальовані фільми, тривимірна графіка) в єдиному комплексі; один із перспективних напрямків, що найбільш швидко розвивається, особливо в галузі освіти.
Дійсно, мультимедіа — один із термінів, який може означати різні речі й бути призначеним для різних людей та користувачів. У зв'язку із цим важко визначити, де мультимедіа починається й де закінчуєть¬ся.
Під мультимедіа ми розумітимемо комплекс апаратних та програм-
них засобів, що дозволяють застосовувати комп'ютер з текстом, зі зву-
ком, графікою, анімацією та відео.
Урок з використанням мультимедійних технологій стає, цікавішим для учня, а тому й ефективнішим для засвоєння знань, поліпшує рі¬вень унаочнення навчального матеріалу на уроці.
Кількість мультимедійної підтримки уроку може бути різною: від кількох хвилин до викорис¬тання мультимедіа впродовж цілого уроку. Під час уроку з мультимедійною підтримкою істотно змінюється роль учителя, який виступає переду¬сім організатором, координатором пізнавальної діяльності учнів.
За допомогою комп'ютерних технологій мож¬на використовувати на уроці наочність вищого рівня: .
• відеоматеріали; . -
• анімаційні фрагменти;
• інтерактивні моделі тощо, які дають змогу продемонструвати на уроці ті явища, які в ре¬альному світі побачити неможливо.
Інформаційні технології допомагають індивідуалізувати та диференціювати навчання. Цього досягають не тільки завдяки різнорівневим за¬вданням, а й за допомогою самоосвіти учня.
Отже, комп'ютер та інтерактивні дошки на уроках математики поступово стають звичними засобами навчання, викориcтання яких роблять урок динамічним, яскравим і, звичайно, набагато результативнішим..
 
Форум » Test category » Test forum » Чи вважаєте ви за потрібне використання ІКТ на уроках? (Поділіться досвідом роботи....)
Сторінка 1 з 11
Пошук: